Vše o nákupu


1. Dodávka zboží

prodávající bude informovat kupujícího o dodávce zboží telefonicky nebo emailem před dodáním zboží. Dodací lhůta začíná běžet v den následující po odeslání potvrzení závazné objednávky dodavatelem.

    • kupující je povinen zajistit si dostatečný počet osob na složení objednaného zboží, zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit odpovědné osobě (řidič). Podpisem dodacího listu (faktury) kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel. Faktura slouží zároveň i jako daňový doklad.
    • kupující je povinen dodané zboží bez odkladu prohlédnout a v případě nekompletnosti zboží nahlásit do 2 pracovních dnů ode dne doručení. Pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
    • nebude-li kupující schopen dané zboží převzít ve stanoveném termínu, musí neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 h po sdělení termínu dodávky (z důvodu plánování tras, vytíženosti auta apod.).
    • odmítne-li kupující převzít zboží při dodávce, nebude-li k zastižení na kontaktní adrese, bude prodávající požadovat náklady spojené s dodáním zboží.

2. Doprava

Abychom chránili své zákazníky ochránili před nepříjemnostmi s reklamacemi poškození zboží přepravními firmami a ušetřili je zdlouhavým a nepříjemným řešením takovýchto reklamací s přepravci, dodáváme objednané zboží vlastní dopravou, pomocí vlastních vozů a řidičů, zaškolených v přepravě těžkých avšak často křehkých zásilek s nábytkem.

Zboží běžně doručujeme po celé ČR. O termínu doručení Vás informuje telefonicky náš pracovník.

Dopravné na Slovensko je stanovováno individuálně pro každou zakázku.

Dopravné a balné je u objednávek nad 3.000,- Kč ZDARMA*. U nižších objednávek je  za dopravu účtována částka 199,- u objednávek do 1.000,- Kč a 249,- Kč u objednávek do 3.000,- Kč. Aktuální cena za dopravu je zobrazována v košíku.

*Doprava ZDARMA

    • Doprava ZDARMA je zajišťována převážně vlastními vozy prodejce.
    • Na dopravu ZDARMA nemá zákazník žádný právní nárok a její využití je podmíněno splněním výše uvedených podmínek o objemu objednávky a dále přizpůsobením se rozvozovým termínům prodejce plánovaným ve vztahu k rozvozovým trasám a vytíženosti vozů.
    • Při požadavku na individuální termín dodání (datum, čas), který neodpovídá nahlášenému termínu dodání dle rozvozového, plánu si prodejce vyhrazuje právo odmítnout dodání zboží ZDARMA. K ceně zboží pak bude, po dohodě se zákazníkem, účtována částka odpovídající nákladům na dopravu zboží mimo rozvozový plán.
    • Při využití dopravy ZDARMA může dojít výjimečně k prodloužení dodací lhůty stanovené v potvrzení objednávky z důvodu vytíženosti dopravní trasy odpovídající dodací adrese kupujícího.

Vynáška:

    • Zboží je doručeno před dům kupujícího s ohledem na dostupnost vozu.
    • Řidič jezdí bez závozníka, proto není schopen zboží stěhovat po domech či patrech.
    • Výpomoc při vynášce není v ceně výrobku ani dopravy. Zákazník může předem v poznámce při objednávce zboží požádat o výpomoc s vynesením dodaného zboží. Prodávající si však vyhrazuje právo tuto službu odmítnout z časových nebo kapacitních důvodů.
    • Jedná se o zpoplatněnou službu, stěhování a přemisťování nábytku v obytných prostorách není možné.
  • Cena výpomoci při vynášce:
    • 100 Kč za 1 balík(krabici) a 1 patro (např. 1 krabice do 3.patra = 300,-Kč)
    • Donáška k domu - 100 Kč/ks (dostupnost vozem dále než 10 m od domu)
  • Kompletní vynáška bez pomoci zákazníka není možná. 

Montáž:

  • Lze objednat POUZE předem, při objednávce!
  • Jedná se o zpoplatněnou službu, prodávající si však vyhrazuje právo tuto službu odmítnout z časových nebo kapacitních důvodů.
  • Cena montáže:
    Výrobek Cena
    Malé výrobky 
    Noční stolek, TV stolek, malý botník...
    od   500,- Kč
    Větší výrobky 
    Komoda, PC stůl, Postel, velký botník
    od 1000,- Kč
    Velké výrobky 
    Rohová lavice, Skříň, Postel (multifunkční, patrová...) ...
    od 2000,- Kč
  • Uvedené ceny jsou pouze orientační, výsledná cena je stanovena podle časové a technické náročnosti požadovaných prací.

3. Převzetí zboží z přepravy - přepravní společnosti

Zboží je před předáním kontrolováno, aby bylo vyloučeno předání poškozeného zboží přepravci.

Pokud je zboží (obal) viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a sepište s doručovatelem reklamační protokol. V případě reklamace nás neprodleně kontaktujte.

    • Reklamace zboží, které bylo poškozeno při přepravě se řídí reklamačními řády přepravců.
    • Nejdůležitějším pravidlem je sepsání reklamace adresátem přímo s přepravcem při převzetí zboží u viditelně poškozeného obalu, popřípadě nejpozději následující pracovní den po převzetí zboží na pobočce přepravní firmy.
    • Poštovní podmínky služby BALÍK DO RUKY České Pošty s.p. - Náhradu škody vzniklé poškozením nebo úbytkem obsahu zásilky podnik projedná jen za podmínky, že příjemce reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace může být uplatněna do dvou pracovních dnů po dodání zásilky za současného splnění dalších předpokladů podle poštovních podmínek. Osoba reklamující škodu musí současně předložit zásilku a umožnit přešetření rozsahu škody a okolností jejího vzniku.

4. Platební podmínky

V součastné době nabízíme tyto možnosti plateb:

    • platba v hotovosti - na dobírku - kupní cenu zaplatíte na místě, při převzetí zboží, našemu pracovníkovi (řidiči) nebo řidiči přepravní společnosti. Za tuto službu Vám bude účtován poplatek 45,- Kč.
    • platba v hotovosti - na prodejně - na naší pobočce, není žádný poplatek za platbu účtován.
    • bankovním převodem - platbu za zboží můžete poukázat na náš účet.
      Na základě objednávky je vystavena a zaslána faktura pro platbu převodem, která je podkladem pro Vaši platbu.
      Neposílejte prosím  peníze před obdržením faktury pro platbu převodem - obsahuje variabilním symbol!
       
      Zboží není expedováno dokud není částka připsána na vrub našeho účtu:
       2801335862 / 2010
       CZ5820100000002801335862
       FIOBCZPPXXX

EET- platba v hotovosti: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.